Plan izgradnje višespratne garaže u Šafarikovoj ulici, ali i podzemnog prolaza na uglu Uspenske i Jevrejske ulice, izložen je na javni uvid u Skupštini grada.
Da, da u nedostatku argumenata sam i stranacki bot. Presmesan si ponavljam. Imam veze sa strankama koliko i ti sa javnim garazama po Austriji. Znaci ni malo. Uzivaj.
Da li se iko od komentatora seća koliko dgo se gradio pešački prolaz kod Pošte? Stajao je u mraku, kao centralna jama godinama i jedva su ga završili, i to u vreme kada se ozbiljnije radilo i bilo je pravih para. Konačno ćemo dobiti još jednu centralnu jamu, pa vi vidite koga biste bacili u nju. Možete ga prethodno baciti na onaj roštilj od hotela.
Citajuci komentare raznih strucnjakao vde prisutnih na forumu sa svojim debilnim i glupim predlozima postae mi jasno zasot je u Novom Sadu a i u celoj Srbiji ovakvo stanje i zasto mladi beze preko cim uhvate prvu priliku.Zasluzili ste takav Novi Sad itakav zivot kakav imate,zakljucno i vlast koja vas vodi a vi ste je birali,za bolje i niste jer ne zasluzujete.
U gradu je postavljen normativ da jedan stan "mora" da ima jedno parking mesto. Naravno ako gospoda imaju jedan parking ispred svoje kuće, onda moraju da ga imaju i na svojim odredištima i tada ih briga za bilo šta drugo. U isto vreme je procenat zelenila ispod 5% (zdravo okruženje je 20%), u nekim delovima svega 1%. Čisto onako to je ono zahvaljujući čemu dišemo čist vazduh, deca nam nemaju razne kancere, alchajmere i slično.
Sami prosudite šta vam je bitno, parking mesto ili da imamo šta da dišemo.
Meni zaista deluje kao lak izbor.
ovde se vodi bitka izmedju pri-građana i ekstrmnista-biciklista.
A samo je jedno tačno- NEMA parkinga, i za to su isključivo krivi URBANISTI, koji nisu planirali grad prema potrebama građana, nego prema zahtevima imnvestitora, koji s gradom veze nemaju (jel su iz redom iz Palanke, Kule i Vrbasa, "imade "ih i od preka ) i koji grad doživlajvaju samo kao ivor$$ .
A što se zone cetntra tiče, u gradovima slične veličine, to se rešava garažama, koje se ubacuju gde god je to moguće. Zločin gradskih urbanista je što kontinuirano dozvoljavaju izgradnju enormnih objekata, i to stambeno poslovnih, a bez ikakve odgovornsti za parkiranje vozila.
Neko je pomenuo proširenje zone centra, zabrane, pa neke poreze...
Da , treba proširiti zonu bez vozila, tj. uvesti režim restiktivnog ulaska/prolaska kroz tu zonu.
Konačno, ako neko i živi u centru, pa da mu je sve na 5 minuta peške, ali dge on da dži svoj automobil.
No pošto je šteta učinjena, postoje samo dva rešenja:
-uvesti potpuni moratorijum na bilo kakvu dalju gradnju novih STAMBENIH objekata u široj zoni centra. Izdavati dozvole samo za više spratne garaže, i to u režimu tajm-šeringa(kad vlasnik mesta ode , mesto se renta). Investitori trenutno i više vole garaže jer se brže grade i još brže prodaju .
-proširiti zonu zabrane saobraćaja, a na njenim rubovima dići garaže. transport kroz zonu - elektro shutle, uz parking kartu.
-uvesti javno-privatno partnerstvo u igru. grad nikad neće napraviti m2 garaže, a koštaće ko vila!
Preponosni i presmesni potomce austrijskih batlera.. Poredis Bec od 2 miliona stanovnika sa gradom od 300-400 hiljada dusa??? Pricam pre svega o Gracu, Klagenfurtu.. U mom gradu vec postoji jedno metalno sranje u samom centru grada koje sluzi atrofiranima kao ti da mogu svoje dupe da doteraju kolima na Trg Slobode. Razmisli malo pre nego sto obavis veliku nuzdu po tastaturi, da ne kazem iseres se po istoj. Aufiderzein.
Dok se u vecini evropskih metropola biciklistima dozvoljava voznja kroz pesacke zone, kao i voznja u suprotnom smeru (u jednosmernim ulicama) u Novom Sadu se biciklistima naplacuje 20.000 din za voznju kroz Zmaj Jovinu, a da to nigde nije naglaseno! U Francuskoj i Nemackoj, brojni gradovi nude besplatan prvi sat parkiranja. Osim toga, tokom jula i avgusta, za vreme godisnjih odmora,, u Parizu se ne naplacuje parkiranje. U centru Strasburga se parking naplacuje od 9h do 12h i od 14h do 18h. U Engleskoj se posle zavrsenog radnog vremena, posle 18h moze besplatno parkirati u vecem delu Londona. Samo kod nas parking sluzba naplacuje za parkiranje do 21h. Kako nece i druge sluzbe da nam budu tako revnosne? Zasto se po necemu ne ugledaju na Evropu? Ili veruju da iz nas jos mogu da cede?
Otvori link
https://www.wien.info/en/travel-info/to-and-around/park-ride
Spisak garaža u Beču. Koga lažeš? sebe?
Eto pa pogledaj ponosni potomče zanatlija (smešno)
Ljudi kako ne kapirate, podici ce se nesto samo da bi moglo jos brze jos vise para da se uzima a ne da zaista lici na nesto, bude od koristi ili ne daj boze bude za dzabe.
Izmisliš lažan problem pa ga napadaš. Niko nije rekao da ljudi treba da dolaze preko mosta, ili sa brda, ili 10 km biciklom. Ali kad bi trutovi koji žive 2 km od centra ostavili svoje automobile kod kuće, bilo bi više mesta za parking za vas.
Proputovao sam, bio u Italiji, Spaniji i svim zemljama koje si pobrojao. Ali ovaj put cu se fokusirati na Austriju jer sam godinama ziveo u njoj. Sve sto si se nalupetao apsolutno nema veze s vezom.. svaki grad u istoj je APSOLUTNO PODREDJEN pesacima i biciklistima.. izuzev naravno tranzita, obilaznica i ostalih saobracajnica kojima nije mesto u jezgru grada. Naime kako tvrdis tvoj Petrovaradin je bio nekad centar a Novi Sad periferija. Pa zar nije onda logicno da kroz gradic idu bajsevi i pesaci? A neee.. baja se rodio u kolima. Veze nemas sa zivotom. Protegli noge malo bar kad decu vodis u bioskop i na sladoled vikendom. Pozdrav od staaaaarog Podbarca.. ali ne potomka tih ulicnih dama vec uglednih zanatlija.
Joj sto volim ove koji su umislili da su najpametniji a ne vide dalje od nosa. Mozda da, svi vi koji smatrate da nema potrebe ici u centar kolima, donesete predlog kako ljudi sa sremske strane da stignu u isti? Teleportom? Ili da izdvajamo 1.000+ dinara za taksi kada hocemo posle ponoci da odemo kuci? Jedan jedini bus posle ponoci ide u 1 ujutru, a u njega mozes uci samo ako imas nekoga da te nogom ugura unutra. Sto se tice bicikla, izvolite pa probajte biciklom do Ledinaca...
Ljudi uvek pretpostave da daju predlog normalnim osobama sa normalnom decom, pa im se može oprostiti što nisu tebe uzeli u obzir. Ako si ti baš toliko glup pa si shvatio da se prelazak biciklom preko Duge odnosi na malu decu, ili su ti deca velika ali u suštini idioti, pa vozeći biciklističkom stazom preko mosta izazivaju opasnost i za sebe i za druge učesnike, onda naravno, vozi ih autom. Drugi ljudi, sa manje debila u familiji, nek razmotre prevoz biciklom.
Kako to rece Petar : У центар само становници и ћао!
Cudi me da se nisi dosetio da naplacujes "ulaznice" za one koji nisu iz centra. Slozio bih se sa tvojim predlogom ali pod sledecim uslovima: Da se pesacka zona prosiri i bude oivicena Dunavom, od mosta Slobode bulevarom Oslobodjenja, Jase Tomica, Partizanskom pa do Zezeljevog mosta. Da svi objekti u tom krugu budu iskljucivo namenjeni individualnom stanovanju, bez i jednog kvadratnog metra poslovnog prostora. Da u tom delu bude zabranjen svaki vid saobracaja, cak i biciklisticki. Sve institucije preseliti u obodna mesta oko Novog Sada Veternik, Kac, Rumenka ... Pa kad u centru ne bude pozorista, muzeja, restorana, banaka i svega sto ga cini centrom i zbog cega zapravo i dolazimo u njega, necemo vise uznemiravati tvoju malenkost sopstvenim prisustvom. A za zivot u takvoj oazi mira i cistog vazduha, uvesti oporezivanje u iznosu od 100 evra po kvadratnom metru imovine, na godisnjem nivou. Ili ako ti smeta gradski zivot, na koji vidim jos nisi navikao, preseli se na neki salas pa polako biciklom, ponekad do grada ... Ako dolazis na premijeru u SNP stavi stipaljku na nogavicu od smokinga da je ne uprljas od lanac, i vozi polako da se ne oznojis jer tu ne pomaze ni dezodorans ...
Ко воли нека иде бициклом, ко воли нека иде бусом. Ја волим да потрпам децу у ауто и тачка. Више волим то него да једно дете метнем под мишку, друго за руку па у бус, љуљај љуљај. А за шипку се држим ваљда зубима и све молим бога да мајстор не укочи нагло па да сви завршимо њему у крилу... Толико о вожњи бусом. Иначе има и епизода са колицима док су деца била мања, са трудничким стомаком итд. Докле год нам се култура своди на забадање носа све дубље у телефон и слушалица у уши кад трудница/мама са децом/баба са штапом уђе у бус, аутом у центар идемо. Паркирам што ближе па шетам пешачком, идем у биоскоп, позориште, парк... Жао ми је!
Bože koliko školovanih saobraćajaca i urbanista na jednom mestu, prosto je neverovatno kakav nam je brlog od centra pored toliko pametnih (da ih ne prozivam po nadimcima, znaju i sami ko su)....
Svi vi koji bi da parkirate u centru i da ne prošetate ni 5 minuta ste snobovi i licimeri. Ovamo spominjete neke svetske gradove i Beograd a nećete da priznate da kada se u BG-u uparkirate u neku garažu (koju god) i imate samo 10-15 minuta peške do mesta gde ste krenuli da sve cupkate od sreće. To je tačno kao da ste se uparkirali na spensu i prošetali do Jovine ulice....
U svetu se intenzivno razmišlja o ukidanju privatnih putničkih automobila i pojačavanju javnog prevoza (i da) i biciklističkog saobraćaja a vi se pravite pametni.
Stavite prst na čelo (mislićete jače) i razmislite o svojim glupavim izjavama i sebičnim porivima za parkiranjem u centru...
A sada slobodno sevajte minuse, nije me briga, ne živim ja za pozitivne ocene mojih komentara....
Novi Sad je relativno mali grad i parking koji 'nije u centru' je efektivno 400-500 metara od apsolutnog centra grada. Da bi stigao biciklom sa krajnje periferije NS-a u centar treba ti 20-25 minuta, autobusom malo manje. To uvek prećutkujete vi koji parkiranje u centru Novog Sada poredite sa Beogradom i još većim metropolama. Od*ebite malo sa svojim automobilima i parkiranjem ispred radnog mesta i idite malo biciklom i autobusom na posao.
Hahhahah, ma pun mi je kufer jalovih biciklista i ostalih neiživljenih likova. Da šaljem decu biciklom preko duge??? Pa ovde stvarno nema nikog normalnog. Pa ne znam za koga je opasnije za dete ili za saobraćaj? O javnom prevozu nemam šta da pričam, koristi se svaki dan, voze se klinci i nema nikakvog problema al sigurno neću porodično da se vozim busom do centra, pa stvarno. Ne mogu biciklisti i domaćice da organizuju saobraćaj po gradu za to ipak treba malo promoliti nos u neku drugu normalnu zemlju pa videti kako tamo funkcioniše saobraćaj. Koliko ima garaža i gde se nalaze. I manite me stalno te priče u Holandiji ovo u Holandiji ono pa nije Holandija ceo svet pa ni cela evropa. Aj malo da vidimo kako je to rešeno u Italiji u Austriji u Španiji, Francuskoj, Švajcarskoj, Engleskoj. Tri puta ste na televiziji videli kako funkcioniše Amsterdam i mislite da ste popili svu saobraćajnu pamet sveta. Amsterdamski centar ima nebrojano garaža.
BOTINE IGNORANTSKE
Prekodrinci se zaneli u igri: svako drvo koje asocira na (šumovitu) rodnu grudu treba sasjeć' u korenu; kad se usele naspram Pošte, 'oće garaže u blizini. Treba još jarana Dragana Jova Torbice da počasti NS svojim prisustvom. Ili moratorijum na nova useljenja ili formiranje naših brigada - vikendom mi idemo preko Drine i rušimo reciprocitetno. Pa valjda smo "braća" (zgrozim se na taj apstraktni pojam).
Neko je vec spomenuo Ljubljanu sa podzemnom garazom u centru. Ja cu jos dodati Budimpestu, Bratislavu, Prag, Temisvar i Bukurest.
Kada stranac dodje kolima verovatno treba da se parkira kod Stranda pa peske ili autobusom do centra.
Pa svi vi koji ste protiv ste najdalje isli do Subotice ili Panceva.
Jedino treba da sat bude bar duplo skuplji nego u crvenoj zoni.
Moj sin zivi u Beogradu, 6km od centra, a radi u centralnom centru, crvena zona, ogranicenje 1 sat. Posto obicno radi 10-12 sati dnevno, dotera kola pred firmu. Parkira se i ne plati nista. Kazna je 1900 din polovina za placanje 950 sto je manje nego sto bi platio u garazi koja i nije bas blizu.
Eto to je logika ustedeo je vreme i manje je platio. Hoce covek da bar malo uvece bude da porodicom.
Potpuno je nebitno šta je nekad bio NS a šta pezos. Uloge su se promenile....
Ajde objasni nam šta fali biciklovima ili javnom prevozu?
Ovo što ti pišeš nije tačno. Samo kod nas se ljudi guraju dakola uteraju u centar...
Što se garaže tiče, nije najsrećnije rešenje lokacije. Biće gužvi i sigurno niko nije razmišljao o kapacitetima uličica koje će u nju voditi....
Moje je mišljenje da NS treba da u potpunosti izbaci mogućnost dolaska privatnim auomobilom u centar grada ali niko ne sluša one koji su završili saobraćaj... Svi su za sve priučeni i niko ne zna šta treba da radi...
Gradska vlast se osilila da nastavi rusenje starog gradskog jezgra.Sve u susret 2021. sa garazama na nekoliko spratova i rusenjem.U tekstu se spominje i gradnja poslovnog objekta i jos par zgrada ka Jevrejskoj.Treba redukovati saobracaj u centru na minimum,a garazama se jos promovise voznja.Ocigledno je da gradska postava ne voli ovaj grad,jer vecina i nije iz njega potekla.Samo eksploatisu ovaj grad kao koloniju.Misljenje gradjana se ne uvazava.
1000 dinara sat vremena parkiranja oko samog centra i rešen problem...
Ništa privilegije,samo pešadija.fijakeri i biciklisti....milina jedna...
A ne tu ,po jedan u kolima i hoće garaže te na sprat,ispod i sa strane...nešto
Grad nikad gori po svim parametrima, sve je trulo, dotrajalo i ponajsve ništa nikad nije odrađeno do kraja kako treba za poslednjih 25 godina. To vidimo i ignorišemo, krivo nam je i ljuti smo ali ku**em da mrdnemo.
Postoji garaža kod Spensa koja je konstantno polu prazna. Dakle, može se parkirati tamo i onda prošetati 5 minuta do centra. Naravno, svi bi hteli u Zmaj Jovinu da se parkiraju što će na kraju verovatno i biti moguće.
" Potrebnije su podzemni prolazi na Bulevaru oslobodjenja i to kod Futoške pijace, kod stadiona Vojvodine i prema stanici kod pekare Evropa br.11-13 (svaki dan pretrčavaju Bulevar deca iz Kostine škole koja žive u MZ Banatić)".
Duž celog Bulevara Oslobođenja na "ostrvima" koje odvaja smerove trebalo bi postaviti metalnu ogradu visine 2,5m i oko nje neku živu ogradu ili šiblje, da bi se "kamikaza" pešacima potpuno onemogućilo pretrčavanje. Nema druge.
Po[tovani, ima li pameti u urbanisyi;kim glavama? Garaže VAN centra i to imperativno!
Sve je ostalo pogled u privatne djepove. Parking van grada u zonama gradskog saobraćaja uz minimalnu naknadu. A stroge kazne u centru grada koje treba da sprovodi milicija a ne Parking servis. Parking servis svesti na običan servis sa par vozila u sastavu MUP-a.
Ali to gradska vlast ne ume da se ugleda na pametna rešenja koja su u Americi.
@vozac iz pakla,
Ту си у праву, она дођошка мафија се толико раскомотила, да не дозвољава ни нашој мафији да се људски и човечански ракомода као свој на своме.
Svuda u svetu po centru zatvaraju ulice i prave pesacke zone ,zbog turizma koji je i kod nas u neverovatnom usponu. Srbija je u 2016 imala milijardudvesta a primera radi Crna Gora devetsto miliona evra prihoda od turizma pored onakvog mora i prirode . Sta to znaci , da hoce ljudi u gradove da upoznaju kulturu i istoriju naroda a priroda je svuda i slicna . Treba zatvoriti bul Mihajla Pupina Uspensku Jevrejsku i Safarikovu i njih prepraviti u parkinge, kao sto je nekada davno i bilo .
Ceo život živim u Petrovaradinu. Moja porodica živi na istom mestu još od kad je građena tvrđava kad su Novi Sad nasljavale kurve i trgovci da opslužuju Petrovaradinsku tvrđavu-kasarnu. Da li mislite da ja sa decom u centar treba da dolazim biciklom ili možda zmajem??? Naravno da ću doći kolima u: bioskop, opštinu, na sladoled u šetnju, na zmajeve dečije igre, na posao, u vrtić.... i još milion svakodnevnih stvari. Nas petoro kako ovde tako nigde u svetu ne bi išli busom nego fala bogu kolima i gde mi da parkiramo??? Gde to u bilo kom normalnom gradu na svetu nema garaža u centru??? pa pobogu to ima svaki grad ako ima semafor bukvalno ima i javnu garažu. O čemu vi pričate, kakve gluposti ovde bulaznite. Botovi i jedni i drugu povraća mi se od vas. Daj bože da što pre dignu tu i još koju garažu pa da mogo ko normalan čovek da se parkiramm a ne da se vrtim po 45 minuta u krug.
DA LI STE VI LJUDI OVDE NORMALNI???
ZASTO grade baletsku skolu na Limanu 3 kad nema mesta i jedni drugima ljudi parkiraju na glavu??
ZASTO na Ribljoj Pijaci nije uradjena podzemna garaza kako je bilo predvidjeno planom?? Navodno im smetale podzemne vode. Podbara je kao ratiste za parking. Alo.
ZASTO ne resavaju parking svojim sugradjanima nego prakticno posetiocima ovom gradu??
Zato sto su nesposobni, korumpirani i bahati. Evo predloga - neka sidju sa vlasti.
Po kojoj to urbanističkoj logici ili pravilu koje važi za velike gradove,treba da spratna garaža bude u samom najužem centru.Valda je cilj da se centar oslobodi od saobraćaja i smoga i saobraćajne gužve a ne da se ona dodatno pravi.Nije NS Beograd pa da guraju podzemne i spratne garaže u centru.Ovakav plan treba odbiti u celosti .Što se tiče podzemnog prolaza za pešake on je potreban i taj deo je jedini logičan u celoj priči.
Ako se ovakav plan prihvati i niknu te garaže onda će za 5 ili 10 godina opet neki pametni urbanista reći ,ljudi pa ovo je neverovatna gužva u centru ajde da rušimo garaže i eto nama opet rovarenja po starom jezgru.Dokle tako.Do tada dok struka ne bude iznad politike.I još nešto ,gde je mlađani arhitekta direktor g.Dušan Miladinović,nešto ga ne čujemo ovih meseci posle pohvala koje je dao posle rušenja stare zgrade Vojvođanske banke radi podizanja one skalamerije preko puta pošte.Red bi bio da se oglasi da znamo jednog dana ko je podržao ovakve urbanističke gluposti i da zapamtimo te lumene.Sramota vas bilo bajni novosadski urbanisti.
Potrebnije su podzemni prolazi na Bulevaru oslobodjenja i to kod Futoške pijace, kod stadiona Vojvodine i prema stanici kod pekare Evropa br.11-13 (svaki dan pretrčavaju Bulevar deca iz Kostine škole koja žive u MZ Banatić)
dotičan prostor je neuređen, neiskorišćen i pravo ruglo u samom centru, te se na ovaj ili onaj način mora srediti, makar i u vidu višespratne garaže (samo da ne ostane ovako kako je sa ružnim autobuskim terminalom i sklepanom kineskom prodavnicom ili da se ne izgradi stambena zgrada poput onih koje su nikle okolo i takođe predstavljaju ruglo).
Podzemni prolaz na ovoj raskrsnici je preko potreban
/,
Твој коментар подржавам највише због ове реченице: „magarci a ne gradjani novog sada“. Много си у праву иако сам такође погођен. Још нисам научио оно лепо „Новосађанин“.
Ја бих то упростио једном простом реченицом: „Магарци из Н.С.“ (И Ја, И Ја.).
Sve ekspert do eksperta - ovaj sto pita zasto ulaz nije sa bulevara - pa verovatno da se ne bi usporavao saobracaj. Novosadjani imaju "sto kade i jedno sa' ću". Dobro je da bar ovi priuceni urbanisti znaju po nesto i da nabodu kako treba. A hejter sto pita za garazu ispod Miletica, verovatno ne zna da u Ljubljani postoji podzemna garaza ispod najveceg gradskog trga. Eto, na primer. Ne opravdavam dodjosku mafiju ali nema smisla ni sve hejtovati. Grad ima nedostatak parking mesta i to se nekako mora resiti.
@dr Arslanagić
Гаражама НИЈЕ место у строгом центру града јер се тиме подстичу људи да долазе колима у сам центар. Тиме се праве гужве, загађење и колапс. У нормалним државама се саобраћај избацује из центра и то ширег центра града а улаже у јавни превоз и бициклистичу инфраструктуру јер се само тако могу створити зелени градови у којима вам неће бити потребна боца кисеоника да би шетали улицом.
А то стајалиште поред треба изместити негде, или те линије направити кружне са окретницом негде ван центра, а на том месту направити малу зелену оазу или неки мали тргић са жардињерама, клупама и фонтаном. Али ови дилетанти ништа не знају. Решавају само тренутне проблеме, а не гледају шта ће бити за 10,20 или 30 година. Јадни ми сви тада, биће горе загађење и колапс него у Пекингу.
Naprave problem pa kao onda resavaju. Za tudje pare naravno. Parking, neuredjen je tu vec postojao, kada je bilo reci o izgradnji parkinga odjedanput je nikao radijator. A tamo kod poste je mogla ostati ta stara zgrada a srediti postojeci parking i podici na sprat. A ovo ce biti jos jedno ruglo. Jel neko negde video parking na sprat da je lep? Jebala vas Banja Luka, pardon novi Novi Sad. Sve ste usrali.
Jel' se bunite kako nema mesta za parkiranje i kako Parking servis samo otima pare a ne gradi garažu? Sad kad su konačno napravili plan u kojem je garaža na logičnom mestu, ne zauzima nikakve arhitektonski ni ambijentalno vredne površine i ima solidan kapacitet, opet pljuvačina iz svih oružja. Pri čemu bi se, izgradnom podzemnih prolaza, delimično rešio i problem saobraćaja na raskrsnici kod SNP.
Da li neko smatra da je tu mesto autobuskom terminusu? I da li to neko stvarno smatra bilo koju od građevina sa desne strane Jevrejske kulturnim i arhitektonskim nasleđem? Jedino na šta to ruglo asocira su šverc-komerc butici iz devedesetih.
Jedini problem s ovim rešenjem je što od njega opet neće biti ništa.
konacno i treba pored ove jos 2 garaze minimum da bi se resio problem parkiranja vozila ko vozi kola zna o cemu pricam a vi lupajte minuse sto mrzite kola koliko hocete , ova vlast konacno radi sta je trebalo davno vec biti uradjeno imaju moju punu podrsku .
Kakvi su ovi novosadski urbanisti, sve bi da skrknu u uži centar, a Novi Sad se širi. Ne mora pozorište, Gradska kuća, glavni trg i glavna ulica u Novom Sadu i javna garaža biti u jednom bloku. Može garaža biti i malo dalje.
Konačno, da ne moram da kružim 20 puta kolima oko bloka dok nađem parking. Samo
nek bude veća cena parkinga veća nego garaže, da nama stanarima posetioci oslobode naše parkinge.
Ovo je u suštini u redu. Svi znamo da je ovaj deo grada potpuno neuređen i ružan. Ovaj projekat je odobren još odavno, posle čega je izgrađen samo Hotel Centar, koji trenutno takav kakav je, stoji van svakog kontesta i predstavlja jednu od najružnijih građevina u samom jezgru grada. Nastavkom započetog projekta zgrada hotela, koja sada štrči, će najzad postati deo prilično lepe arhitektonske celine, kako je to i zamišljeno.
Prvo što pomislim kad vidim da se gradska vlast brine o građanima, pa makar i o podzemnoj garaži, ja odmah pomislim kako je jedini razlog ćapavanje love, jer će svi izvođači, dobavljači, ... biti njihove familije i partiska bagra.
Podzemni prolaz nije loša ideja, ali je garaža bilo gde u centru nepotrebna. Zapravo, samim postojanjem mamiće građane da u grad dolaze automobilom, a upravo ovakve dolaske valjalo maksimalno redukovati i podsticati dolazak javnim saobraćajem, biciklom ili peške...
sta sam vam kucao povodom vasih teatarskih demonstracija za kinesku cetvrt
'Inače, plan ne obuhvata samo garaže nego i blok zgrada koji se naslanja na Jevrejsku ulicu i tu je planirano rušenje nekoliko postojećih zgrada i izgradnja trospratnica na njihovom mestu.'
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Plan izgradnje garaže i podzemnog prolaza u centru Novog Sada na javnom uvidu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•27.02.2017.
•11:37 > 13:41
Komentari 76
Vojvosadjan
Starosađanin
Kwart
biciklista
Sami prosudite šta vam je bitno, parking mesto ili da imamo šta da dišemo.
Meni zaista deluje kao lak izbor.
Petrovaradinac
Perica
Srijemac
Avenger
A samo je jedno tačno- NEMA parkinga, i za to su isključivo krivi URBANISTI, koji nisu planirali grad prema potrebama građana, nego prema zahtevima imnvestitora, koji s gradom veze nemaju (jel su iz redom iz Palanke, Kule i Vrbasa, "imade "ih i od preka ) i koji grad doživlajvaju samo kao ivor$$ .
A što se zone cetntra tiče, u gradovima slične veličine, to se rešava garažama, koje se ubacuju gde god je to moguće. Zločin gradskih urbanista je što kontinuirano dozvoljavaju izgradnju enormnih objekata, i to stambeno poslovnih, a bez ikakve odgovornsti za parkiranje vozila.
Neko je pomenuo proširenje zone centra, zabrane, pa neke poreze...
Da , treba proširiti zonu bez vozila, tj. uvesti režim restiktivnog ulaska/prolaska kroz tu zonu.
Konačno, ako neko i živi u centru, pa da mu je sve na 5 minuta peške, ali dge on da dži svoj automobil.
No pošto je šteta učinjena, postoje samo dva rešenja:
-uvesti potpuni moratorijum na bilo kakvu dalju gradnju novih STAMBENIH objekata u široj zoni centra. Izdavati dozvole samo za više spratne garaže, i to u režimu tajm-šeringa(kad vlasnik mesta ode , mesto se renta). Investitori trenutno i više vole garaže jer se brže grade i još brže prodaju .
-proširiti zonu zabrane saobraćaja, a na njenim rubovima dići garaže. transport kroz zonu - elektro shutle, uz parking kartu.
-uvesti javno-privatno partnerstvo u igru. grad nikad neće napraviti m2 garaže, a koštaće ko vila!
Vojvosadjan
dr Petrovic
vera
ĐURA
đokica
+PLATE i ODRŽAVANJE
,kada st mislili da će te to POVRATiTi ..
Petrovaradinac
https://www.wien.info/en/travel-info/to-and-around/park-ride
Spisak garaža u Beču. Koga lažeš? sebe?
Eto pa pogledaj ponosni potomče zanatlija (smešno)
dzo
Trt
Izmisliš lažan problem pa ga napadaš. Niko nije rekao da ljudi treba da dolaze preko mosta, ili sa brda, ili 10 km biciklom. Ali kad bi trutovi koji žive 2 km od centra ostavili svoje automobile kod kuće, bilo bi više mesta za parking za vas.
Vojvosadjan
Sremac
Mastodont
Ljudi uvek pretpostave da daju predlog normalnim osobama sa normalnom decom, pa im se može oprostiti što nisu tebe uzeli u obzir. Ako si ti baš toliko glup pa si shvatio da se prelazak biciklom preko Duge odnosi na malu decu, ili su ti deca velika ali u suštini idioti, pa vozeći biciklističkom stazom preko mosta izazivaju opasnost i za sebe i za druge učesnike, onda naravno, vozi ih autom. Drugi ljudi, sa manje debila u familiji, nek razmotre prevoz biciklom.
sa "periferije"
Cudi me da se nisi dosetio da naplacujes "ulaznice" za one koji nisu iz centra. Slozio bih se sa tvojim predlogom ali pod sledecim uslovima: Da se pesacka zona prosiri i bude oivicena Dunavom, od mosta Slobode bulevarom Oslobodjenja, Jase Tomica, Partizanskom pa do Zezeljevog mosta. Da svi objekti u tom krugu budu iskljucivo namenjeni individualnom stanovanju, bez i jednog kvadratnog metra poslovnog prostora. Da u tom delu bude zabranjen svaki vid saobracaja, cak i biciklisticki. Sve institucije preseliti u obodna mesta oko Novog Sada Veternik, Kac, Rumenka ... Pa kad u centru ne bude pozorista, muzeja, restorana, banaka i svega sto ga cini centrom i zbog cega zapravo i dolazimo u njega, necemo vise uznemiravati tvoju malenkost sopstvenim prisustvom. A za zivot u takvoj oazi mira i cistog vazduha, uvesti oporezivanje u iznosu od 100 evra po kvadratnom metru imovine, na godisnjem nivou. Ili ako ti smeta gradski zivot, na koji vidim jos nisi navikao, preseli se na neki salas pa polako biciklom, ponekad do grada ... Ako dolazis na premijeru u SNP stavi stipaljku na nogavicu od smokinga da je ne uprljas od lanac, i vozi polako da se ne oznojis jer tu ne pomaze ni dezodorans ...
Не и не
Saobraćajac
Svi vi koji bi da parkirate u centru i da ne prošetate ni 5 minuta ste snobovi i licimeri. Ovamo spominjete neke svetske gradove i Beograd a nećete da priznate da kada se u BG-u uparkirate u neku garažu (koju god) i imate samo 10-15 minuta peške do mesta gde ste krenuli da sve cupkate od sreće. To je tačno kao da ste se uparkirali na spensu i prošetali do Jovine ulice....
U svetu se intenzivno razmišlja o ukidanju privatnih putničkih automobila i pojačavanju javnog prevoza (i da) i biciklističkog saobraćaja a vi se pravite pametni.
Stavite prst na čelo (mislićete jače) i razmislite o svojim glupavim izjavama i sebičnim porivima za parkiranjem u centru...
A sada slobodno sevajte minuse, nije me briga, ne živim ja za pozitivne ocene mojih komentara....
pezos
/
pa u njemu je jedino srbin iz bosne stavio satelitsku na fasadu
Nemanja
Novi Sad je relativno mali grad i parking koji 'nije u centru' je efektivno 400-500 metara od apsolutnog centra grada. Da bi stigao biciklom sa krajnje periferije NS-a u centar treba ti 20-25 minuta, autobusom malo manje. To uvek prećutkujete vi koji parkiranje u centru Novog Sada poredite sa Beogradom i još većim metropolama. Od*ebite malo sa svojim automobilima i parkiranjem ispred radnog mesta i idite malo biciklom i autobusom na posao.
Petrovaradinac
BOTINE IGNORANTSKE
Koriolan
Adonis 76
Teodosije III
Kada stranac dodje kolima verovatno treba da se parkira kod Stranda pa peske ili autobusom do centra.
Pa svi vi koji ste protiv ste najdalje isli do Subotice ili Panceva.
Jedino treba da sat bude bar duplo skuplji nego u crvenoj zoni.
Moj sin zivi u Beogradu, 6km od centra, a radi u centralnom centru, crvena zona, ogranicenje 1 sat. Posto obicno radi 10-12 sati dnevno, dotera kola pred firmu. Parkira se i ne plati nista. Kazna je 1900 din polovina za placanje 950 sto je manje nego sto bi platio u garazi koja i nije bas blizu.
Eto to je logika ustedeo je vreme i manje je platio. Hoce covek da bar malo uvece bude da porodicom.
@petrovaradinac
Ajde objasni nam šta fali biciklovima ili javnom prevozu?
Ovo što ti pišeš nije tačno. Samo kod nas se ljudi guraju dakola uteraju u centar...
Što se garaže tiče, nije najsrećnije rešenje lokacije. Biće gužvi i sigurno niko nije razmišljao o kapacitetima uličica koje će u nju voditi....
Moje je mišljenje da NS treba da u potpunosti izbaci mogućnost dolaska privatnim auomobilom u centar grada ali niko ne sluša one koji su završili saobraćaj... Svi su za sve priučeni i niko ne zna šta treba da radi...
M
Perica
Ništa privilegije,samo pešadija.fijakeri i biciklisti....milina jedna...
A ne tu ,po jedan u kolima i hoće garaže te na sprat,ispod i sa strane...nešto
Babe Narikače
Grad nikad gori po svim parametrima, sve je trulo, dotrajalo i ponajsve ništa nikad nije odrađeno do kraja kako treba za poslednjih 25 godina. To vidimo i ignorišemo, krivo nam je i ljuti smo ali ku**em da mrdnemo.
I tako do sledećih izbora.
A mladost ode i život prođe.
Darko
Debeli
Duž celog Bulevara Oslobođenja na "ostrvima" koje odvaja smerove trebalo bi postaviti metalnu ogradu visine 2,5m i oko nje neku živu ogradu ili šiblje, da bi se "kamikaza" pešacima potpuno onemogućilo pretrčavanje. Nema druge.
CK
Pamet
Sve je ostalo pogled u privatne djepove. Parking van grada u zonama gradskog saobraćaja uz minimalnu naknadu. A stroge kazne u centru grada koje treba da sprovodi milicija a ne Parking servis. Parking servis svesti na običan servis sa par vozila u sastavu MUP-a.
Ali to gradska vlast ne ume da se ugleda na pametna rešenja koja su u Americi.
Мунгос
Ту си у праву, она дођошка мафија се толико раскомотила, да не дозвољава ни нашој мафији да се људски и човечански ракомода као свој на своме.
poki
ponja
Petrovaradinac
DA LI STE VI LJUDI OVDE NORMALNI???
Kaligula
ZASTO na Ribljoj Pijaci nije uradjena podzemna garaza kako je bilo predvidjeno planom?? Navodno im smetale podzemne vode. Podbara je kao ratiste za parking. Alo.
ZASTO ne resavaju parking svojim sugradjanima nego prakticno posetiocima ovom gradu??
Zato sto su nesposobni, korumpirani i bahati. Evo predloga - neka sidju sa vlasti.
domesticus
NS Citizen
Ako se ovakav plan prihvati i niknu te garaže onda će za 5 ili 10 godina opet neki pametni urbanista reći ,ljudi pa ovo je neverovatna gužva u centru ajde da rušimo garaže i eto nama opet rovarenja po starom jezgru.Dokle tako.Do tada dok struka ne bude iznad politike.I još nešto ,gde je mlađani arhitekta direktor g.Dušan Miladinović,nešto ga ne čujemo ovih meseci posle pohvala koje je dao posle rušenja stare zgrade Vojvođanske banke radi podizanja one skalamerije preko puta pošte.Red bi bio da se oglasi da znamo jednog dana ko je podržao ovakve urbanističke gluposti i da zapamtimo te lumene.Sramota vas bilo bajni novosadski urbanisti.
PODZEMNI PROLAZ
Петар
V
Podzemni prolaz na ovoj raskrsnici je preko potreban
garaža
najlakše je jalovo brljaviti po portalu
Мунгос
Твој коментар подржавам највише због ове реченице: „magarci a ne gradjani novog sada“. Много си у праву иако сам такође погођен. Још нисам научио оно лепо „Новосађанин“.
Ја бих то упростио једном простом реченицом: „Магарци из Н.С.“ (И Ја, И Ја.).
vozac iz pakla
маркеђани
Гаражама НИЈЕ место у строгом центру града јер се тиме подстичу људи да долазе колима у сам центар. Тиме се праве гужве, загађење и колапс. У нормалним државама се саобраћај избацује из центра и то ширег центра града а улаже у јавни превоз и бициклистичу инфраструктуру јер се само тако могу створити зелени градови у којима вам неће бити потребна боца кисеоника да би шетали улицом.
А то стајалиште поред треба изместити негде, или те линије направити кружне са окретницом негде ван центра, а на том месту направити малу зелену оазу или неки мали тргић са жардињерама, клупама и фонтаном. Али ови дилетанти ништа не знају. Решавају само тренутне проблеме, а не гледају шта ће бити за 10,20 или 30 година. Јадни ми сви тада, биће горе загађење и колапс него у Пекингу.
Teodosije III
Velja
đokica
Nervirach
/
Perica
dr Arslanagić
Da li neko smatra da je tu mesto autobuskom terminusu? I da li to neko stvarno smatra bilo koju od građevina sa desne strane Jevrejske kulturnim i arhitektonskim nasleđem? Jedino na šta to ruglo asocira su šverc-komerc butici iz devedesetih.
Jedini problem s ovim rešenjem je što od njega opet neće biti ništa.
Vladan
krcko
Miloš
Zoki
Pera
nek bude veća cena parkinga veća nego garaže, da nama stanarima posetioci oslobode naše parkinge.
Rape
Vlada
lukrativno
/
ispod matijevicevog hotela je bilo parkiraliste.
treba biti duze od par godina u novom sadu pa se setiti
srusite matijevicev radijator pa tamo stavite garazu
Zivan
joca
nikola
Mirko
Ovo je totalna glupost.
маркеђани
/
'Inače, plan ne obuhvata samo garaže nego i blok zgrada koji se naslanja na Jevrejsku ulicu i tu je planirano rušenje nekoliko postojećih zgrada i izgradnja trospratnica na njihovom mestu.'
kata
ne treba vise imati nikakva ocekivanja....
Мунгос
Недељко
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H